Kapittel 7: Planleggarutdanninga ved Høgskulen i Volda:

Frå Lokalsamfunnsstudium til Bachelor i samfunnsutvikling og Master i planlegging og leiing

Authors

DOI:

https://doi.org/10.7557/7.7877

Keywords:

Høgskulen i Volda, Samfunnsplanlegging, Tverrfagleg utdanning, Universitetshistorie, Lokalsamfunnsforsking, Regional utvikling

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Jørgen Amdam, Volda University College

Jørgen Amdam (1945), jordskiftekandidat, dr. scient. Tidlegare professor i kommunal planlegging og administrasjon ved Institutt for planlegging, administrasjon og samfunnsfag ved HVO – Høgskulen i Volda. Tidlegare rektor ved HVO, forskingsleiar ved Møreforsking, ordførar i Volda. Med­forfattar av fleire lærebøker i planleggingsteori og kommuneplanleg­ging. Forsking på kommunal- og regional planlegging, administrasjon og reform.

Roar Amdam, Volda University College

Roar Amdam (1951), cand.agric. og dr.agric. ved NMBU, tidlegare professor i planlegging og leiing ved Høgskulen i Volda. Bygde opp og leia landets einaste mastergradsprogram i samfunnsplanlegging og leiing. Har forska på planlegging som reiskap i multiaktørsamarbeid, her under folkehel­se­arbeid. Har publisert bøker og artiklar om dette forskingstemaet.

Grethe Mattland Olsen, Volda University College

Grethe Mattland Olsen (1962), samfunnsgeograf. Førstelektor på Institutt for planlegging, administrasjon og skuleretta samfunnsfag ved Høgskulen i Volda. Underviser i tema relatert til kommunal og regional planlegging på Bachelor i samfunnsutvikling. Forskar på tema relatert til lokalsamfunns­utvikling og medverknad.

References

Amdam J. og N. Veggeland (1981). Planlegging for samfunnsendring. Innføring i teorier om samfunnsplanlegging. Oslo: Universitetsforlaget.

Amdam, J. (2003). VIDAREFØRING AV REGIONALFORSKING. Notat. HVO.

Amdam, J. og R. Amdam (1990). Strategisk og mobiliserande planlegging. Kommuneplanlegging etter dugnadsmetoden. Oslo: Det norske samlaget.

Amdam, R. (2011). Planning in health promotion work. An empowerment model. Abingdon, Oxon and New York: Routledge.

Amdam, R. og O. Bukve (red.) 2004. Det regionalpolitiske regimeskiftet – tilfellet Norge. Trondheim: Tapir akademisk forlag.

Amdam, R., A. S. A. Larsen, S. M. K. Nerland og B. K. Teige (red.) Bok under publisering. Koronapandemien sine mange ansikt: historier frå lokale krisesamarbeid.

Christensen, T. & Lægreid, P. (2004). The fragmented state – the challenges of combining efficiency, institutional norms and democracy. Working paper 3 – 2004. Bergen: Stein Rokkan centre for social studies. https://norceresearch.brage.unit.no/norceresearch-xmlui/bitstream/handle/1956/1369/N03-04%5B1%5D.pdf

Hallaråker, P. og F. F. Birkeland (1981). Distriktshøgskulen i Volda. 1970 – 1980. DH Volda Skrift nr. 5. Volda.

Hofstad, H. og H. Bergsli (2016). Sluttevaluering av Helse og omsorg i plan: Status og ringvirkninger 2012-2015. NIBR-rapport 2016:9.

Myklebust, J. O. (1977). Vett mot Watt. Oslo: Det norske samlaget.

Pollitt, C. & G. Bouckaert, (2000). Public Management Reform: A Comparative Analysis - New Public Management, Governance, and the Neo-Weberian State. Oxford: Oxford University Press.

Pollitt, C. (2002). The new public management in international perspective – An analysis of impacts and effects. I: McLaughlin, K., Osborne, S. P. & Ferlie, E. (red.) New public management. Current trends and future prospects. London: Routledge

Downloads

Published

2024-10-25

How to Cite

Amdam, J., Amdam, R., & Olsen, G. M. (2024). Kapittel 7: Planleggarutdanninga ved Høgskulen i Volda:: Frå Lokalsamfunnsstudium til Bachelor i samfunnsutvikling og Master i planlegging og leiing. Septentrio Reports, (2). https://doi.org/10.7557/7.7877