Kapittel 7: Planleggarutdanninga ved Høgskulen i Volda:

Frå Lokalsamfunnsstudium til Bachelor i samfunnsutvikling og Master i planlegging og leiing

Forfattere

DOI:

https://doi.org/10.7557/7.7877

Emneord (Nøkkelord):

Høgskulen i Volda, Samfunnsplanlegging, Tverrfagleg utdanning, Universitetshistorie, Lokalsamfunnsforsking, Regional utvikling

Nedlastinger

Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Statistikk

Laster statistikk…

Forfatterbiografier

Jørgen Amdam, Høgskolen i Volda

Jørgen Amdam (1945), jordskiftekandidat, dr. scient. Tidlegare professor i kommunal planlegging og administrasjon ved Institutt for planlegging, administrasjon og samfunnsfag ved HVO – Høgskulen i Volda. Tidlegare rektor ved HVO, forskingsleiar ved Møreforsking, ordførar i Volda. Med­forfattar av fleire lærebøker i planleggingsteori og kommuneplanleg­ging. Forsking på kommunal- og regional planlegging, administrasjon og reform.

Roar Amdam, Høgskolen i Volda

Roar Amdam (1951), cand.agric. og dr.agric. ved NMBU, tidlegare professor i planlegging og leiing ved Høgskulen i Volda. Bygde opp og leia landets einaste mastergradsprogram i samfunnsplanlegging og leiing. Har forska på planlegging som reiskap i multiaktørsamarbeid, her under folkehel­se­arbeid. Har publisert bøker og artiklar om dette forskingstemaet.

Grethe Mattland Olsen, Høgskolen i Volda

Grethe Mattland Olsen (1962), samfunnsgeograf. Førstelektor på Institutt for planlegging, administrasjon og skuleretta samfunnsfag ved Høgskulen i Volda. Underviser i tema relatert til kommunal og regional planlegging på Bachelor i samfunnsutvikling. Forskar på tema relatert til lokalsamfunns­utvikling og medverknad.

Referanser

Amdam J. og N. Veggeland (1981). Planlegging for samfunnsendring. Innføring i teorier om samfunnsplanlegging. Oslo: Universitetsforlaget.

Amdam, J. (2003). VIDAREFØRING AV REGIONALFORSKING. Notat. HVO.

Amdam, J. og R. Amdam (1990). Strategisk og mobiliserande planlegging. Kommuneplanlegging etter dugnadsmetoden. Oslo: Det norske samlaget.

Amdam, R. (2011). Planning in health promotion work. An empowerment model. Abingdon, Oxon and New York: Routledge.

Amdam, R. og O. Bukve (red.) 2004. Det regionalpolitiske regimeskiftet – tilfellet Norge. Trondheim: Tapir akademisk forlag.

Amdam, R., A. S. A. Larsen, S. M. K. Nerland og B. K. Teige (red.) Bok under publisering. Koronapandemien sine mange ansikt: historier frå lokale krisesamarbeid.

Christensen, T. & Lægreid, P. (2004). The fragmented state – the challenges of combining efficiency, institutional norms and democracy. Working paper 3 – 2004. Bergen: Stein Rokkan centre for social studies. https://norceresearch.brage.unit.no/norceresearch-xmlui/bitstream/handle/1956/1369/N03-04%5B1%5D.pdf

Hallaråker, P. og F. F. Birkeland (1981). Distriktshøgskulen i Volda. 1970 – 1980. DH Volda Skrift nr. 5. Volda.

Hofstad, H. og H. Bergsli (2016). Sluttevaluering av Helse og omsorg i plan: Status og ringvirkninger 2012-2015. NIBR-rapport 2016:9.

Myklebust, J. O. (1977). Vett mot Watt. Oslo: Det norske samlaget.

Pollitt, C. & G. Bouckaert, (2000). Public Management Reform: A Comparative Analysis - New Public Management, Governance, and the Neo-Weberian State. Oxford: Oxford University Press.

Pollitt, C. (2002). The new public management in international perspective – An analysis of impacts and effects. I: McLaughlin, K., Osborne, S. P. & Ferlie, E. (red.) New public management. Current trends and future prospects. London: Routledge

Nedlastinger

Publisert

2024-10-25

Hvordan referere

Amdam, J., Amdam, R., & Olsen, G. M. (2024). Kapittel 7: Planleggarutdanninga ved Høgskulen i Volda:: Frå Lokalsamfunnsstudium til Bachelor i samfunnsutvikling og Master i planlegging og leiing. Septentrio Reports, (2). https://doi.org/10.7557/7.7877